Automative klantenbestand schonen en verrijken met INDI.
Houd je automotive klantenbestand up-to-date met INDI. Voor accurate data, betere marketingresultaten en efficiënte samenwerking binnen jouw merkorganisatie.
RDC helpt mobiliteitsbedrijven met hoogwaardige datakwaliteit om efficiënter te werken en betere resultaten te behalen. Met onze oplossingen beschik je altijd over de juiste en meest actuele voertuig- en klantinformatie. Jij richt je op je klanten, wij zorgen voor de betrouwbare gegevens.
In de dynamische automotive branche is het essentieel om te kunnen vertrouwen op accurate data. RDC biedt krachtige tools waarmee je jouw klantenbestand actueel en compleet houdt. Dit stelt je in staat om marketingactiviteiten gerichter in te zetten, aftersales te verbeteren en interne processen te stroomlijnen. We begrijpen de specifieke uitdagingen van dealers en bieden oplossingen die direct bijdragen aan hogere efficiëntie en klanttevredenheid.
Met onze oplossingen zijn jouw klant- en voertuiggegevens altijd up-to-date en voldoen ze aan de geldende privacywetgeving.
Verhoog het rendement van je marketingcampagnes met actuele en gevalideerde klant- en voertuiginformatie.
Voorkom fouten door te weten wanneer klanten hun auto hebben verkocht, verhuisd zijn of overleden zijn.
Houd je automotive klantenbestand up-to-date met INDI. Voor accurate data, betere marketingresultaten en efficiënte samenwerking binnen jouw merkorganisatie.
Met het mutatieabonnement van RDC ben je altijd verzekerd van een actueel klanten- en voertuigenbestand voor succesvolle marketing en aftersales campagnes.
24.249.493
gegevens dagelijks gecontroleerd
Dagelijks controleren we met INDI 24.249.493 klant- en voertuiggegevens. Hiermee hebben onze klanten hun klantenbestand beter op orde.
Een actueel en betrouwbaar klantenbestand is van onschatbare waarde voor elk mobiliteitsbedrijf. Wij zorgen ervoor dat jouw klantgegevens altijd up-to-date en AVG-proof zijn, met verwerkingen van verhuizingen, naamsveranderingen en overlijdens.
Dit leidt tot persoonlijkere en gerichtere marketingacties, wat resulteert in een hoger rendement. Bovendien bieden onze oplossingen inzicht in de levenscyclus van voertuigen en belangrijke mutaties in jouw klantenbestand. Je ontvangt dagelijkse of periodieke updates over cruciale veranderingen, zoals auto's die van eigenaar wisselen of verlopen APK-datums.
Met deze schone en verrijkte data kun je jouw marketingcampagnes optimaliseren, de aftersales verbeteren en interne processen stroomlijnen. Investeer in datakwaliteit en merk direct het verschil in je bedrijfsresultaten.
Autogroep Twente lanceerde een opvallend succesvolle campagne via Caremail, het grootste e-mailmarketingplatform voor autobedrijven dat zij al bijna 10 jaar gebruiken. De actie bood klanten een realistische weergave van hun huidige en mogelijke nieuwe auto, inclusief een persoonlijk inruilvoorstel. Van Grootel benadrukt dat extreme personalisatie de kracht is van deze taxatiecampagne. Als kers op de taart wonnen zij, samen met RDC, de DDMA EMAS Award voor Most Outstanding E-mail Campaign van 2024.
open ratio
click-to-open ratio
verkochte Tucsons
Kunnen wij jouw datakwaliteit verbeteren?