Maak taxatiemailings persoonlijker en effectiever dan ooit.
Stel je voor: je klant opent een e-mail en ziet links zijn eigen auto en rechts de auto die jij aanbiedt. De afbeelding van de huidige auto is volledig gepersonaliseerd, met het juiste model, de juiste kleur en zelfs het exacte kenteken. Daarnaast ziet de klant direct welk bedrag hij moet bijbetalen voor de nieuwe auto. Heeft hij interesse en klikt hij door, dan komt hij op een gepersonaliseerde landingspagina met een vooraf ingevuld formulier. Zo maken we het zo eenvoudig mogelijk voor hem om zijn gegevens achter te laten.
Extreme personalisatie met AI
Hyperpersoonlijke mailings dankzij de nieuwste technieken – volledig afgestemd op elke individuele klant.
Bewezen hoge conversie
Deze aanpak zorgt aantoonbaar voor meer kliks, hogere conversie en een sterke ROI.
Bekroonde campagne
Winnaar van de DDMA Email Marketing Automation Award – erkend als beste e-mailcampagne van het jaar.

Winnaar van de E-mail Marketing Automation Awards 2024
Dit is de e-mailcampagne die we met groot succes hebben uitgevoerd voor Autogroep Twente. Niet alleen heeft Autogroep Twente hiermee een indrukwekkende conversie behaald, maar de campagne heeft ook de DDMA E-mail Marketing Automation Awards 2024 gewonnen in de categorie ‘Most Outstanding E-mail Campaign’.
Goed nieuws! Nu ook beschikbaar voor jou.
Net als Autogroep Twente, dat een indrukwekkende conversie van 4% behaalde met deze inruilcampagne in CaRe-Mail, kun jij nu ook gebruik maken van deze hypergepersonaliseerde campagne in CaRe-Mail, ongeacht het merk of model van jouw auto’s. Vul het onderstaande formulier in en vraag een vrijblijvende offerte aan voor deze unieke campagne.
Bewezen resultaat
Hoe Autogroep Twente meer dan 20 Tucsons verkocht met één SalesBooster
Autogroep Twente gebruikt al bijna 10 jaar Caremail, het grootste e-mailmarketingplatform voor autobedrijven. De campagne biedt klanten een realistische weergave van hun huidige en toekomstige auto, met een persoonlijk inruilvoorstel. Van Grootel benadrukt dat extreme personalisatie de kracht is van deze taxatiecampagne.
Als kers op de taart wonnen zij, samen met RDC, de DDMA EMAS Award voor Most Outstanding E-mail Campaign van 2024.
44%
Open ratio
50%
Click-top-open ratio
20+
Verkochte Tucsons


Voor wie?
De inruilcampagne is beschikbaar voor huidige Caremailgebruikers, maar óók voor autobedrijven of importeurs die (nog) geen gebruikmaken van Caremail. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Merkdealers
Heb je een voorraad nieuwe of jonggebruikte auto’s die je snel wilt verkopen?Koppel deze via de SalesBooster aan je bestaande klantenbestand en recent gemiste leads. Dankzij de extreme personalisatie is dit dé formule voor een krachtige campagne met hoge conversie.
Importeurs
Als importeur kun je de SalesBooster inzetten, zowel met je eigen klantendatabase als voor je dealernetwerk. Jullie leveren de input, en wij zorgen ervoor dat de campagne consistent en kant-en-klaar bij alle deelnemende dealers terechtkomt. Zo creëer je een uniforme, krachtige boodschap die de resultaten vergroot.
Vier redenen om voor de SalesBooster te kiezen
-
Maximale personalisatie
Ieder aanbod is afgestemd op de situatie van de klant.
-
Keuze uit meerdere waardebronnen
Gebruik jp.cars of Autotelex om het inruilbedrag te genereren.
-
Snel en eenvoudig live
Jij levert de input, wij regelen de rest binnen 2 weken.
-
Snelle opvolging van leads
Leads worden automatisch gekoppeld aan je leadmanagementsysteem.
Jouw weg naar het starten met de SalesBooster
Vraag de SalesBooster aan
Vul het aanvraagformulier in om de SalesBooster aan te vragen.
Lever de benodigde input aan
Stuur ons de benodigde gegevens, zoals model, doelgroep en andere voorkeuren.
Review de inruilwaardes
Controleer de voorgestelde inruilwaardes en pas deze eventueel aan.
Campagne verzendklaar
Wij zetten alles klaar. Jij hoeft alleen nog te versturen.

Download onze whitepaper
In onze whitepaper zetten we de beste voorbeelden voor elke fase van de klantreis op een rij, zodat je kennismaakt met alles wat Caremail te bieden heeft op het gebied van marketing automation en personalisatie.
Neem contact met mij op over de SalesBooster
Vul het onderstaande formulier in, en dan bellen of mailen wij je zo snel als mogelijk terug.